Satanská bible
KNIHA
SATANOVA
I.
1. V této vyprahlé
divočině oceli a kamene pozvedám svůj hlas, byste slyšeli. Volám k východu i
k západu. Na sever i na jih dávám
znamení,jež ohlašuje: smrt slabochům, blahobyt silným!
2. Otevřete oči, byste
pozřeli, ó lidé prohnilých-myslí a slyšte, vy milióny svedené na
nesprávnou cestu!
3. Neboť vystupuji,
abych zpochybnil moudrost světa; podrobně prozkoumal "zákony" lidské
i
"Boží".
4. Žádám zdůvodnění
vašeho zlatého pravidla chování (tj. nečiň druhému, co nechceš, aby jiní
tobě činili, pozn. překl.) a ptám se na
všechna proč a proto vašeho desatera.
5. Neskláním se před
žádnou z vašich tištěných model. Ten, který v desateru přikazuje ne, je
mým smrtelným nepřítelem!
6. Omočím ukazovák ve
vodnaté krvi vašeho šíleného nemohoucího spasitele a napíšu nad jeho
trny zdrásané obočí: PRAVÝ kníže zla - král
otroků!
7. Žádná otřepaná lež
pro mně nemůže být pravdou; žádné svazující dogma neochromí mé
pero.
8. Odpoutám se od
všech konvencí, které nevedou k úspěchu a štěstí zde na Zemi.
9. V tvrdém výpadu pozvednu
korouhev silných!
10. Popatřím do
skelného oka vašeho hrůzostrašného Jehovy a vytahám ho za vousy; pozvednu
širočinu a rozpoltím mu lebku vyžranou
červy!
11. Odstřelím úděsné
myšlenky filozoficky obílených hrobů a s trpkým hněvem se budu smát!
II.
1. Popatřte na
krucifix, (lat. = to, co je upevněno na kříži, tj. spodobnění Krista, pozn.
překl.) co
symbolizuje? Ztělesnění ubohosti a
neschopnosti, visící na kříži.
2. Zkoumám vše a
pochybuji o všem. Stojím před rozpadávajícími se přikrášlenými fasádami
vašich nejnadutějších morálních dogmat a
napíšu na ně písmem spalujícího pohrdání a
výsměchu: Hle! Toť vše jen podvod a klam!
3. Shromážděte se kol
mne, Ó vy, kteří vzdorujete smrti, a Zem sama bude navždy vaše, abyste
ji měli v držení.
4. Příliš dlouho směla
mrtvá ruka zneplodňovat živoucí myšlení!
5. Příliš dlouho bylo
falešnými proroky zaměňováno správné a špatné, dobro a zlo!
6. Žádná víra nesmí
být přijímána na základě božské autority. O náboženstvích je nutno
pochybovat. Žádné mravní dogma nesmí být
považováno za daně - žádný standard či měřítko
nesmí být zbožněny. Mravní zásady samy o
sobě nejsou posvátné. Stejně jako dřevěné modly v
dávných dobách jsou i ony výtvorem lidských
rukou. Co člověk stvořil, může také zničit!
7. Ten, kdož váhá
uvěřit všemu, je obdařen značnou inteligencí, neboť víra v jeden falešný
princip je počátkem vší pošetilosti.
8. Hlavním úkolem nové
doby je vždy vyzdvihnout ty, kteří vymezí její svobody a povedou ji k
hmotnému úspěchu - kteří servou řezavé zámky
a i řetězy mrtvého zvyku, jež vždy brání
zdravému vývoji. Teorie a myšlenky, které
mohly pro naše předky znamenat život, naději a
svobodu, mohou dnes pro nás představovat
zkázu, otroctví a hanbu!
9. S měnícím se
životním prostředím nezůstává žádný lidský ideál jistý!
10. Kdykoli si lež
zbuduje trůn, nechť je bez lítosti a žalu napadána, neboť pod vládou falše se
nemůže nikomu dařit dobře.
11. Nechť jsou
tradiční sofismata svržena z trůnu, vykořeněna, spálena a zničena, neboť
představují trvalou hrozbu veškeré nefalšované
ušlechtilosti myšlení a jednání!
12. Prokáže-li se u
kterékoliv údajné pravdy, že není ničím, než pouhou báchorkou, nechť je
bez dlouhých cirátů uvržena v nejzazší
temnotu, mezi mrtvé bohy, mrtvé říše, mrtvé filozofie a
další zbytečnou veteš a haraburdí!
13. Nejnebezpečnější
ze všech lží, které kdy byly dosaženy na trůn, je posvěcená, privilegovaná
lež - lež, o níž každý věří, že je vzorem
pravdy. Je plodnou matkou všech dalších všeobecně
rozšířených omylů a falešných představ. Je
to strom pošetilosti s hlavou hydry a tisícem
kořenů. Je společenskou rakovinou!
14. Lež, o které se
ví, že je lží, je již zpola vymýcena, ale lež, kterou i inteligentní lidé
přijímají
jako skutečnost, - lež, která byla malému
dítěti vštípena v matčině klíně, je nebezpečnější než
plíživá morová rána a daleko hůř se s ní
bojuje!
15. Všeobecně
rozšířené lži byly vždy nejmocnějším nepřítelem osobní svobody jednotlivce.
Existuje pouze jediný možný přístup:
vyříznout je, až k samému jádru, jako rakovinné nádory.
Vymýtit je, aby se nemohly dále šířit.
Zničit je, jinak zničí ony nás!
III.
1. Miluj svého
bližního bylo vyhlášeno za nejvyšší zákon, ale jaká moc tak rozhodla? Na jaké
logicky zdůvodněné autoritě se zakládá
evangelium lásky? Proč bych neměl nenávidět své
nepřátele - kdybych je miloval, nevydával
bych se jim na milost?
2. Je přirozené, aby
si nepřátelé činili dobro - a CO JE VLASTNĚ DOBRO?
3. Může rozeřvaná a
zkrvavěná oběť milovat krví zbrocené tesáky, které ji rvou, úd po údu?
4. Nejsme jeden jako
druhý díky svým instinktům dravá zvířata? Pokud by lidé přestali požírat
jeden druhého, mohli by dál žít?
5. Nejsou chtíč a
pohlavní touha pouze pravdivějším výrazem k popsání lásky, pokud se
vztahuje k zachování rodu? Není láska
podbízivého Písma svatého pouhým eufemismem pro
sexuální aktivitu; nebo snad velký učitel
oslavoval eunuchy?
6. Milujte své
nepřátele, a čiňte dobro těm, kteří Vás nenávidí a využívají - není to
opovrženíhodná filozofie kokršpaněla, který
se lísá, když ho nakopnete?
7. Nenáviďte své
nepřátele celým srdcem, a jestliže vás někdo udeří do tváře, PRÁSKNĚTE ho
přes druhou! Zbijte ho po hnátech a bedrech,
neboť sebezáchova je nejvyšším zákonem!
8. Ten, kdo nastaví
druhou tvář, je zbabělý pes!
9. Oplácejte ránu
ranou, pohrdání pohrdáním, odsouzení odsouzením a k tomu štědře přidané
úroky z úroků. Oko za oko, zub za zub, vždy
čtyrnásobně, stonásobně! Staňte se pro svého
protivníka zosobněním hrůzy, a až vám půjde
z cesty, bude o něco moudřejší a bude mít o čem
přemítat. Tak si získáte respekt mezi všemi
stavy a váš duch – váš nesmrtelný duch - bude žít,
ne v nějakém nedosažitelném ráji, ale v
hlavách a tělech těch,jejichž respekt jste si získali.
IV.
1. Život je velká
radost - smrt velké odříkání. Proto si užijte života co nejvíce - TEĎ HNED!
2. Neexistuje žádné
zářivé nebe věčné blaženosti ani žádné peklo, kde by se smažili hříšníci.
Náš den útrap je právě teď! Právě teď je náš
den radosti! Pravě teď máme příležitost! Zvolte si
tento den, tuto hodinu, neboť žádný spasitel
neexistuje!
3. Rci svému vlastnímu
srdci: Jsem sám sobě spasitelem.
4. Postav se do cesty
těm, kteří tě pronásledují. Nechť jsou ti, kteří pracují na tvé zkáze,
uvrženi do zmatku a hanby. Nech je být, jak
plevy před smrští, a když padnou, raduj se z
vlastního vykoupení.
5. Všechny tvé kosti
pak hrdě řeknou, Kdo se mi vyrovná? Nebyl jsem snad příliš mocným
sokem svým nepřátelům? Neosvobodil jsem se
SÁM, vlastním rozumem a tělem?
V.
1. Blahoslaveni silní.
neboť jejich bude Země - prokleti slabí, neboť se jim dostane jha!
2. Blahoslaveni mocní,
neboť oni budou chováni v úctě mezi lidmi - prokleti slabí, neboť budou
vyhlazeni!
3. Blahoslaveni
troufalí, neboť oni budou pany světa - prokleti pokorní, neboť budou ušlapáni
pod rozeklanými kopyty!
4. Blahoslaveni
vítězní, neboť vítězství je základem práva - prokleti porazení, neboť budou
provždy otroky!
5. Blahoslaveni ti,
kteří vládnou železnou rukou, neboť slabí před nimi prchnou - prokleti
chudí duchem, neboť bude na ně pliváno!
6. Blahoslaveni ti,
kteří se vzpírají smrti, neboť jejich dny na Zemi budou dlouhé - prokleti ti,
kteří vzhlížejí k plnějšímu životu v
záhrobí, neboť se ztratí mezi mnohými!
7. Blahoslaveni ti,
kteří ničí falešnou naději, neboť oni jsou pravými Mesiáši - prokleti ti, kteří
se klaní Bohu, neboť budou ostříháni jako
ovce!
8. Blahoslaveni
hrdinové, neboť jim se dostane velkého pokladu - prokleti ti, kteří věří v
dobro
a zlo, neboť se bojí stínů!
9. Blahoslaveni ti,
kteří věří v to, co je pro ně nejlepší, neboť jejich mysl nebude nikdy
zastrašena - prokleti beránci Boží, neboť
jim bude puštěno žilou, až budou bledší než sníh!
10. Blahoslavený ten,
kdo má pár nepřátel, neboť ti z něj učiní hrdinu - proklet ten, který činí
jiným dobro a oni se mu v oplátku
vyšklebují, neboť bude opovrhován!
11. Blahoslaveni ti,
kteří jsou obdařeni mocnou myslí, neboť oni si osedlají smršť - prokleti ti,
kteří ve svém učení vydávají lež za pravdu a
pravdu za lež, neboť jsou hnusní!
12. Třikrát prokleti
slabí, jejichž nejistota z nich činí otroky, neboť budou sloužit a trpět!
13. Anděl sebeklamu
sídlí v duších počestných - věčný plamen moci nabyté skrze radost dlí v
těle Satanisty!
KNIHA
LUCIFEROVA
Římský bůh Lucifer byl
nositelem světla, duchem vzduchu, personifikací osvícení. V křesťanské
mytologii se stal synonymem zla. Nic jiného se od náboženství, které udržuje
svou existenci mlhavými definicemi a falešnými hodnotami, ani čekat nedalo.
Nastal čas uvést vše na správnou míru. Falešné moralizování a okultní nesmysly
je třeba opravit. Většinu příběhů a her o Ďáblovi, i když jsou třeba zábavné,
je nutno označit za zastaralé absurdity, jimiž také skutečně jsou. Bylo řečeno:
Pravda osvobodí člověka. Jenže pravda sama o sobě ještě nikoho neosvobodila.
Emancipaci ducha mohou přinést pouze POCHYBY. Bez obdivuhodného prvku
pochybování by byla brána, jíž prochází pravda, pevně uzavřena a odolávala by
bušení třeba tisíce Luciferů. Nepřekvapuje, že Písmo svaté mluví o Vládci pekel
jako o otci lží- nádherný příklad převráceného hodnocení osobnosti. Pokud máme
uvěřit teologickému obvinění, že Ďábel zosobňuje podvod a lež, pak musíme
zákonitě souhlasit, že to byl ON, NIKOLIV BŮH, KDO ZAVEDL VEŠKERÁ DUCHOVNÍ
NÁBOŽENSTVÍ A NAPSAL BIBLE SVATÉ! Když navazuje jedna pochyba na druhou,
bublina, která se nafoukla dlouho hromaděnými falešnými představami, hrozí
prasknutím. Pro ty, kteří již začali pochybovat o domnělých pravdách, je tato
kniha zjevením. Pak Lucifer povstane. Nyní je čas pochybovat! Bublina lží
praská a zvuk, který vydává, je řevem celého světa!
ZATYKAČ
HLEDÁ SE: BŮH
MRTVÍ NEBO ŽIVÝ
Jednou z obecně rozšířených
mylných představ je, že satanista nevěří v Boha. Pojem Boha tak, jak ho
vykládají lidé, se v průběhu času natolik změnil, že satanista jednoduše
přijímá tu definici, která mu nejlépe vyhovuje. Člověk si vždy vytvářel své
bohy, a ne oni jeho. Pro někoho je Bůh laskavý - pro jiného děsivý. Satanista
chápe Boha - ať už je nazýván jakkoli či ať je bezejmenný - jako rovnovážný
faktor v přírodě, který nesouvisí s utrpením. Tato mocná sila, která prostupuje
universum a udržuje ho v rovnováze, je příliš neosobní, než aby se starala o
štěstí či bídu tvorů z masa a kostí, kteří obývají tuto kouli plnou podlosti a
špíny.
Každý, kdo truchlí nad
ztrátou milované osoby, by ji určitě raději viděl ve svém náručí než v Božích
rukou. Místo toho jsou falešně utěšováni knězem, který jim tvrdí: Byla to vůle
boží, má drahá, nebo Teď je v rukou Božích, synu. Podobné fráze by se
pánbíčkářům moc hodily, aby mohli omlouvat Boží nemilosrdnost a přimhuřovat nad
ní oko. Pokud Bůh skutečně má ve své moci vše, a je tak dobrotivý, jak se
předpokládá, proč tedy dopouští, aby se podobné věci děly? Je na čase, aby se
pánbíčkáři přestali uchylovat ke svým biblím a knihám přikázání, kdykoliv
chtějí něco potvrdit nebo vyvrátit, ospravedlnit, zatratit nebo vyložit.
Satanista si uvědomuje, že
za vše může člověk a princip akce reakce vesmíru, a nenamlouvá si, že by za tím
stál někdo jiný. Přestaneme skládat ruce v klín a přijímat osud, aniž bychom se
pokusili něco s tím udělat - jen proto, že je to psáno v kapitole té a té, v tom
a v tom žalmu - a basta! Satanista ví, že modlení nepomáhá - ve skutečnosti
naopak zmenšuje vyhlídky na úspěch, neboť ti, kdo jsou oddáni zbožnosti, až
příliš často skládají ruce v klín a modlí se, aby došlo ke změně, jíž by
vlastní aktivitou dosáhli daleko rychleji!
Satanista se vyhýbá výrazům
jako naděje a modlitba, neboť vyjadřují obavy. Pokud věříme a modlíme se, aby
se něco stalo, nebudeme jednat pozitivně, tak, aby se to skutečně stalo.
Satanista si uvědomuje, že o vše, čeho se mu dostane, se sám přičinil, a místo
modlení k Bohu bere situaci do svých rukou. Pozitivní myšlení a pozitivní
jednání nesou ovoce.
Stejně jako se satanista
nemodlí k Bohu o pomoc, nesnaží se vymodlit si odpuštění za špatné činy. Pokud
vyznavač jiného náboženství spáchá špatný skutek, modlí se k Bohu a žádá
odpuštění, nebo se vyzpovídá nějakému prostředníku a požádá ho, aby se modlil k
Bohu za odpuštění jeho hříchů. Satanistovi je jasné, že modlením nic nezmůže a
zpovídáním se jinému člověku dosáhne ještě méně - a nadto je to pokořující.
Jestliže udělá satanista
něco špatného, uvědomí si, že chybovat je zcela přirozené - a pokud svého činu
skutečně lituje, vezme si z něj ponaučení a dá si pozor, aby něco takového již
nikdy neudělal. Pokud svého skutku upřímně nelituje a ví, že se ho dopustí
znovu, především se nemá co zpovídat a žádat odpuštění. Přesně tak to ale
chodí. Lidé se zpovídají ze svých hříchů, aby ulehčili svědomí - a mohli bez
starostí jít a znovu páchat hříchy, obvykle tytéž. Je tolik rozličných
interpretací Boha, v obvyklém slova smyslu, kolik je typů lidí. Představy
sahají od víry v Boha, který je jakousi vágní univerzální kosmickou myslí, až
po antropomorfní božstvo s bílým plnovousem a sandály, které má přehled o
veškerém konání každého z nás. Osobní interpretace Boha se značně liší dokonce
i v rámci daného náboženství. Některá náboženství zacházejí tak daleko, že
každého, kdo patří k jiné náboženské sektě než jejich vlastní, označují za
kacíře, a to dokonce i v případech, kdy se celkové učení a podoby zbožnosti téměř
neliší. Katolíci například věří, že protestanti jsou odsouzeni do pekel jen z
toho prostého důvodu, že nepatří do katolické církve. Stejně tak mnoho
odštěpených křesťanských skupin, jako jsou evangelíci či revivalistická církev
věří, že katolíci jsou pohané vzývající dřevěné nebo kamenné modly. (Kristus je
zobrazován tak, aby se co nejvíce podobal tomu, kdo se mu klaní, a přesto
křesťané kritizují pohany, že uctívají kamenné nebo dřevěné modly.) Židům bylo
vždy spíláno do Ďáblů.
I když všechna tato náboženství
mají v podstatě téhož Boha, každé považuje zvyky ostatních za zavrženíhodné.
Pánbíčkáři se k dovršení všeho dokonce MODLÍ jeden za druhého! K bratrům, kteří
jdou souběžnou cestou ctnosti, chovají opovržení jen proto, že jejich
náboženství má jinou nálepku, a toto nepřátelství je třeba nějakým způsobem
vybít. Nejlépe prostřednictvím modlitby! Skvělý způsob, jak zdvořile a se
samolibým úsměvem říci: Nenávidím vás do morku kostí! Průhledně zamaskovaný
trik, známý jako modlitba za nepřátele! Modlitba za nepřítele není nic než
laciný vztek, a navíc hodně podřadné kvality!Pokud existuje ve způsobu
uctívání Boha tolik křiklavých rozporů,
kolik rozdílných interpretací Boha tedy může být a kdo má vlastně pravdu?
Všem zbožným vyznavačům
stezky ctnosti jde hlavně o to, zalíbit se Bohu a zajistit si tak po smrti
přijetí u otevřených Nebeských bran. I když někdo nežil podle přikázání, přesto
může v poslední minutě zavolat ke svému smrtelnému loži duchovního, aby mu
poskytl poslední rozhřešení. Kněz nebo pastor se přižene poklusem, aby to s
Bohem srovnal a postaral se, aby jeho propustka do nebeského království byla v
pořádku. (Jezidiové, sekta uctívačů Ďábla, mají na věc rozdílný názor. Věří, že
Bůh je všemocný, ale také všeodpouštějící, a na základě toho se domnívají, že
je to Ďábel, komu se musí zalíbit, neboť on vládne zde na Zemi jejich životy.
Věří tak silně, že jim Bůh po posledním zaopatření odpustí všechny hříchy, že
během života nepociťují potřebu brát ohledy na jeho názor.)
Mnoho lidí dnes nedokáže
racionálně přijímat křesťanství se všemi rozpory tak, jak bylo praktikováno v
minulosti. Začínají pochybovat o existenci Boha v křesťanském pojetí. Začali si
proto říkat křesťanští ateisté. Křesťanská bible je skutečně plná rozporů; co
však může být rozpornější než pojem křesťanský ateista?
Pokud prominentní
křesťanští ideologové odmítají starou interpretaci Boha, jak můžeme od jejich
stoupenců očekávat, že se budou držet dřívější náboženské tradice?
Vzhledem k debatám, je-li Bůh mrtev či ne, by
si měl brzy - pokud ovšem není mrtev - začít platit pojištění na důchod!
BOHEM,
KTERÉHO CHRÁNÍTE, MŮŽETE BÝT VY SAMI
Veškerá náboženství
duchovní povahy jsou výtvorem člověka. Člověk vytvořil celý systém bohů pouze
svým materiálním mozkem jen proto, že má ego, které nedokáže přijmout, musel ho
zvnějšnit v nějakém velkém duchovním výmyslu, kterému říká Bůh.
Bůh může všechno, co je
člověku zakázáno - zabíjet lidi, konat zázraky jen pro svou potěchu, ovládat
jiné bez jakékoli odpovědnosti atd. Pokud člověk takového boha potřebuje a
uznává ho, uctívá svůj vlastní výmysl. Tím vlastně ZPROSTŘEDKOVANĚ UCTÍVÁ
ČLOVĚKA, KTERÝ BOHA VYMYSLEL. Není tedy rozumnější klanět se bohu, kterého si
stvořil podle vlastních emočních potřeb - bohu, který nejlépe zosobňuje
konkrétní pozemskou a tělesnou bytost, obdařenou takovým duševním potenciálem,
že dokázala vymyslet boha?
Pokud člověk trvá na
zvnějšnění svého pravého já v podobě Boha, proč se bát svého pravého já v
podobě Boha - proč velebením Boha vynášet své vlastní já - proč být dále ztělesňován
Bohem, když nejde o nic jiného, než ÚČASTNIT SE RITUÁLU A NÁBOŽENSKÝCH OBŘADŮ
PROVÁDĚNÝCH V JEHO JMÉNU?
Rituál a dogma člověk sice
potřebuje, ale nikde není psáno, že pokud se chce podílet na rituálním a
náboženském obřadu prováděném ve jménu Božím, potřebuje k tomu zvnějšněného
Boha! Co když člověk při zaplňování propasti mezi sebou a svým Bohem vidí, jak
se démon hrdosti plíží dál - ztělesnění Lucifera, objevující se přímo v jeho
středu? Nemůže již o sobě uvažovat jako o tvoru, rozděleném na dvě části,
tělesnou a duchovní, ale vidí, jak se prolínají, načež ke své nezměrné hrůze
zjišťuje, že jsou pouze tělesné - A VŽDY BYLY! Pak buďto den za dnem k smrti
nenávidí sám sex, anebo se raduje, že je tím, čím je!
Jestliže nenávidí sám sebe,
zkoumá nové a složitější duchovní cesty k osvícení a doufá, že se bude moci
znovu rozdvojit při hledání mocnějších, ještě lépe vymyšlených bohů, aby
ztrestal svou ubohou, politováníhodnou tělesnou schránku. Jestliže přijme sám
sebe, a přitom pochopí, že rituál a obřad jsou důležité triky náboženství, jež
si sám vymyslel, aby udržoval svou víru v lež, pak může jeho víru v pravdu
živit STEJNÁ FORMA RITUÁLU - pradávná slavnost, která dodá jeho vědomí
vznešenosti vlastního bytí další opodstatnění.
Až se člověk přiblíží sám sobě
a vzdálí se Bohu, všechna lživá víra vyvane a on se přiblíží Ďáblu. Pokud Ďábel
představuje právě toto a pokud člověk žije svůj život v chrámu Ďáblově a
Satanova energie hýbe jeho svaly, potom buď prchne před žvaněním a šťouráním
počestných, nebo stane hrdě na tajných místech Země, a bude svou satanskou mocí
ovládat davy pošetilců, dokud nenastane onen den, kdy bude moci vystoupit a
slavnostně vyhlásit: JSEM SATANISTA! SKLOŇTE SE, NEBOŤ JÁ JSEM NEJVYŠŠÍM
ZTĚLESNĚNÍM LIDSKÉHO ŽIVOTA!
NĚKOLIK
FAKT O NADCHÁZEJÍCÍM VĚKU SATANISMU
Sedm smrtelných hříchů
podle křesťanské církve jsou: chamtivost, pýcha, závist, zloba, obžerství,
smilstvo a lenost. Satanismus se těchto hříchů zastává, neboť všechny vedou k
tělesnému, duševnímu nebo emočnímu uspokojení.
Satanista ví, že na
chamtivosti není nic špatného, znamená pouze, že někdo chce ještě víc, než má.
Závist znamená, že se zájmem pohlížíme na majetek druhých a toužíme získat
podobné věci pro sebe. Závist a chamtivost jsou motivačními silami ctižádosti -
bez ní by se těžko dalo dosáhnout něčeho významného. Obžerství neznamená nic
jiného, než že jíte víc, než je třeba, abyste se udrželi při životě. Když se
přejídáte a hrozí vám obezita, další hřích - pýcha - vás přiměje, abyste se
snažili vypadat tak, abyste znovu získali ztracenou sebeúctu.
Každý, kdo si koupí nějakou
část oděvu za jiným účelem, než je zakrytí těla a jeho ochrana proti
nepříznivým živlům, se prohřešil pýchou. Satanisté se často setkávají s
posměváčky, kteří jsou proti takovému škatulkování. Tyto posměváčky je třeba
upozornit, že jedna či více částí oděvu, které nosí, nejsou nutné k ochraně
proti zimě. Na této zemi není jediný člověk, který by se nějakým způsobem
nezdobil. Satanista pouze poukazuje, že jakákoliv ozdoba na těle posměváčka
svědčí o tom, že i on zhřešil pýchou. Nehledě na to, kolika slovy cynik
racionálně popisuje svou svobodu, je stále ověšen znaky pýchy.
Nechuť k rannímu vstávání
znamená, že hřešíte leností. Pokud budete ležet v posteli dostatečně dlouho,
zjistíte, že pácháte další hřích - smilstvo. I sotva znatelné vzbuzení sexuální
touhy znamená provinit se smilstvem. Příroda, aby pojistila rozmnožování
lidstva, učinila z pohlavní touhy nejsilnější instinkt, hned po pudu
sebezáchovy. Když si to křesťanská církev uvědomila, udělala ze soulože prvotní
hřích. Tak dosáhla toho, že se hříchu nikdo nevyhne. Samotná vaše existence je
důsledkem hříchu - prvotního hříchu!
Nejsilnější instinkt každé
živé bytosti je pud sebezáchovy, který nás přivádí k poslednímu ze sedmi
smrtelných hříchů - ke zlobě. Není to snad náš pud sebezáchovy, který se
probudí, když nám někdo ubližuje a my se tak rozzlobíme, že jsme schopni bránit
se dalšímu napadení? Satanista se drží hesla: Udeří-li tě někdo do tváře,
práskni ho přes druhou! Ať nezůstane žádné zlo neztrestáno. Stůjte jako v cestě
lev - buďte nebezpeční i jako poražení!
Jelikož přirozené instinkty
vedou člověka ke hříchu, všichni jsou hříšníci, a všichni hříšníci přijdou do
pekla. Pokud se všichni dostanou do pekla, setkáte se tam se všemi přáteli.
Nebe musí být zabydleno pěkně divnými tvory, kteří žili pouze proto, aby se
dostali někam, kde budou moci navěky drnkat na harfy.
Časy se změnily. Náboženští
vůdci již nehlásají, že veškeré naše přirozené konáni je hříšné. Již si
nemyslíme, že sex je odporný - nebo že být pyšný sám na sebe je hanebné - nebo
že chtít něco, co patří jinému, je nemravné. Přirozeně že ne, časy se přece
změnily! Jestli chcete důkaz jen si všimněte, jak jsou dnes církve tolerantní.
Vždyť dělají všechno, co hlásáte. Podobná prohlášení slyší satanisté v jednom
kuse a vřele souhlasí. ALE, pokud se svět natolik
změnil, proč se tedy dál
držet nitek umírající víry? Jestliže se mnoho náboženství zříká vlastních
posvátných knih, jelikož jsou zastaralé, a hlásají myšlenky satanismu, proč je
tedy nenazvat pravým jménem - satanismus? Rozhodně by to bylo méně pokrytecké.
Poslední dobou došlo k
pokusu zlidštit duchovní koncepci křesťanství. Používá těch nejokatějších
prostředků, které nemají s duchovnem nic společného. Latinské mše jsou nyní
slouženy v domácích jazycích, což pouze umožnilo snadněji prokouknout celý ten
nesmysl. Obřad byl zároveň oloupen o svou esoterickou podstatu, která je v
souladu s principy dogmatu. Emoční reakci je daleko snazší vyvolat slovy a
frázemi, jimž nikdo nerozumí, než prohlášeními, o kterých musí pochybovat i ten
nejhloupější člověk, když je slyší v jazyce, jemuž rozumí. Kdyby kněží a
duchovní použili před sto lety prostředky, kterými se dnes snaží zaplnit
kostely,byli by nařčeni z kacířství, bylo by jim spíláno do ďáblů, často by
byli i pronásledováni; zcela jistě by byli bez okolků exkomunikováni.
Pánbíčkáři naříkají: Musíme držet krok s dobou! Zapomínají však, že díky
limitujícím faktorům a hluboce zakořeněných principům nemohou "řádná"
náboženství nikdy dojít změny, která by vycházela vstříc potřebám člověka.
Dřívější náboženství vždy symbolizovala duchovní podstatu člověka. Věnovala
přitom malý nebo žádný zájem jeho světským či fyzickým potřebám. Tento život
pokládala pouze za něco pomíjivého a tělo za pouhou skořápku; fyzickou rozkoš
za něco nepodstatného a bolest za užitečnou přípravu na Boží království.
Pokrytectví vyjde krásně najevo, když počestní provedou ve svém náboženství
změny, aby udrželi krok s přirozenou proměnou lidí! Křesťanství můžesloužit
plně pouze tehdy, stane-li se tím, čím je NYNÍ satanismus.
NOVÉ náboženství, založené
na přirozených pudech člověka, muselo nutně vzniknout. ONI mu dali jméno.
Jmenuje se satanismus. Zavržená moc, jež vyvolala náboženské spory o kontrole
početí, církev neochotně připustila, že sex čistě pro radost je
neoddiskutovatelný fakt. Ďábel přiměl ženy, aby ukazovaly nohy a dráždily muže
- tytéž nohy, na které je nyní společensky přijatelné hledět a které nám
předvádějí mladé jeptišky chodící po světě ve zkrácených hábitech. Roztomilý
krok správným směrem (nebo ne?)! Je možné, že brzy uvidíme jeptišky, jak se s
obnaženými ňadry smyslně zmítají při Missa Solemnis Rock. Satan se usmívá a
říká, že by se mu to líbilo – mezi jeptiškami je spousta moc hezkých holek s
krásnýma nohama. Mnoho církví s velkou obcí věřících provozuje na shromážděních
smyslnou hudbu, doprovázenou tleskáním, která je též inspirovaná Satanem. Konec
konců, Ďábe1 měl vždycky nejlepší písničky.
Navzdory řečem hodných
tetiček o bohaté sklizni Páně nejsou církevní pikniky ničím jiným než dobrou
záminkou k nedělnímu obžerství; a každý ví, že v okolním křoví se děje ledacos
jiného než jen čtení v bibli.
Doplňkem mnoha dobročinných
církevních trhů, jejichž cílem je získat finanční prostředky, bývá karneval.
Kdysi byl považován za oslavu těla, ale nyní je přijatelný, neboť peníze
připadnou církvi, aby mohla kázat proti ďáblové pokušení! Lze namítnout, že
jsou to pohanské zvyky a obřady, které si křesťané pouze vypůjčili. To je sice
pravda, ale pohané si libovali v rozkoších těla a byli za to odsouzeni právě
těmi, kteří dnes slaví jejich obřady, pouze pod jiným jménem.
Kněží a duchovní kráčejí v
prvních řadách mírových demonstrací a lehají si před vlaky s válečným
materiálem se stejnou horlivostí, s jakou jejich řádoví bratři z týchž seminářů
v roli polních kaplanů žehnají kulkám, bombám a vojákům. Někde se musela stát
chyba. Je možné, že Satanovou rolí je vyslovit obvinění? Rozhodně ho do této
funkce jmenovali! Když štěně dospěje, stane se z něj pes; když led roztaje,
říká se mu voda; když vyprší dvanáct měsíců, pořídíme si nový kalendář na
příslušný rok; když se z magie stane vědecký fakt, mluvíme o něm jako o
medicíně, astronomii apod. Když přestane určité pojmenování odpovídat dané
skutečnosti, je logické nahradit je novým, vhodnějším. Proč tak nepostupujeme i
u náboženství? Proč máme náboženství označovat stejným jménem, když se jeho
principy přestaly shodovat s původní vírou? Proč v případě, kdy náboženství
sice hlásá totéž co dřív, ale jeho stoupenci se již prakticky neřídí jeho
učením, si nadále říkají jménem, které bylo dáno jeho původním přívržencům?
Proč byste měli dále
podporovat víru, která se neshoduje s vašimi pocity jestliže nevěříte tomu, co
vaše náboženství učí? Nikdy byste nehlasovali pro člověka nebo věc, ve které
nevěříte. Nač tedy odevzdávat církevní hlas náboženství, jež neodpovídá vašemu
přesvědčení? Nemáte právo naříkat si na politické poměry, které jste sami
zvolili, nebo jakýmkoli způsobem podpořili - například tím, že složíte ruce v
klín a budete spokojeně souhlasit se sousedy, kteří tyto poměry schvalují, jen
proto, že jste příliš líní nebo zbabělí, abyste vyslovili svůj názor. Totéž
platí pro náboženské hlasování. Když už nedokážete být ve svých názorech
bezohledně upřímní z obavy z nepříjemných reakcí zaměstnavatelů, veřejných
představitelů apod., můžete být upřímní přinejmenším sami k sobě. V soukromí
vlastního domova a s blízkými přáteli se musíte hlásit k náboženství, kterému
leží na srdci pouze VÁŠ prospěch.
Satanismus se zakládá na
velmi zdravé životní filozofii, říkají ti, kdo nemají zábrany. Proč ho ale
nazývat satanismem? Proč mu nedat jméno "humanismus" či jiný název,
který by zachycoval souvislost s čarodějnickým konventem a přitom znamenal něco
trochu esoteričtějšího a méně křiklavého. Existuje pro to více důvodů.
Humanismus není náboženství. Je to prostě způsob života bez nějaké ceremonie či
dogmatu. V satanismu jsou jak ceremonie, tak dogmata. Dogma, jak bude dále
vysvětleno, je nutné. Satanismus se podstatně liší od všech ostatních čarodějnických
a magických skupin, praktikujících takzvanou dobrou či bílou magii, které dnes
ve světě existují. Tato pokrytecká a arogantní náboženství slavnostně
prohlašují, že jejich členové používají magických sil pouze k altruistickým
účelům. Satanisté hledí na skupiny bílé magie s opovržením, neboť se domnívají,
že altruismus znamená hřešit na dobírku. Je nepřirozené netoužit po získání
věcí pouze pro sebe. Satanismus je jistou formou kontrolovaného sobectví. To
neznamená, že nikdy nic neuděláte pro někoho jiného. Obšťastníte-li člověka, na
kterém vám záleží, budete mít pocit uspokojení. Satanismus se stavá za
uplatňování upraveného pravidla nečiň druhému, co nechceš, aby jiní tobě
činili. Náš výklad zní takto: čiň jiným to, co oni činí tobě. Pokud byste jim činili
to, co chcete, aby oni dělali vám, a oni by s vámi přitom jednali špatné, bylo
by proti lidské přirozenosti brát na ně dál ohledy. Kjiným byste se měli chovat tak, jak chcete,
aby se oni chovali k vám; pokud ale nebude vaše slušnost opětována, vypořádejte
se s nimi, jak si zaslouží.
Skupiny, hlásící se k bílé
magii, tvrdí, že pokud na někoho sešlete kletbu, vrátí se vám trojnásobně, jako
bumerang, přesně podle přísloví o kopané jámě. Je to jen další známka životní
filozofie poznamenané pocitem viny jíž se drží tyto novopohanské,
pseudokřesťanské kupiny. Dobré čarodějky by se chtěly ponořit do čarodějnictví,
ale nedokáží se oprostit od stigmatu, které je s ním spojeno. Říkají si proto
bílí magici, a pětasedmdesát procent své filozofie staví na otřepaných,
banálních principech křesťanství. Každý, kdo předstírá, že se o magii nebo
okultní vědy zajímá z jiných příčin, než je získání osobní moci, je hnusný
pokrytec. Satanista uznává křesťanství přinejmenším z toho důvodu, že je
důsledné ve své filozofii poznamenané pocitem viny, ale může pouze pohrdat
lidmi, kteří tím, že se přidali ke skupině magiků, dělají jako by se osvobodili
od pocitu viny, a přitom se zabývají stejnou výchozí filozofií jako
křesťanství.
Bílá magie je prý využívána
pouze k dobrým či altruistickým cílům a černá magie,jak se tvrdí, slouží pouze
sobeckým či špatným účelům. Satanismus žádnou takovou dělící čáru neuznává.
Magie je vždy magie, ať má pomáhat či škodit. Satanista jakožto magik by měl
být schopen rozhodnout se, co je správné, a pak užít magických sil k dosažení
svých cílů.
Při obřadech bílé magie
stojí magik v pentagramu, aby se ochránil před zlými silami jež přivolává na
pomoc. Satanistovi připadá poněkud pokrytecké vyvolávat tyto síly a žádat od
nich pomoc a zároveň se před nimi chránit. Satanista si uvědomuje, že pouze
spojenectvím s těmito silami může zcela a nepokrytě využívat síly temnot ke
svému prospěchu.
Při satanském magickém
obřadu se účastníci nedrží za ruce a netančí kolečko kolem růžolícího,
nezapalují svíce různých barev, aby dosáhli splnění rozličných přání, nevolají
jména Otce, Syna a Ducha svatého, když patrně provozují černou magii,
nevybírají si některého svatého za osobního rádce a pomocníka při řešení svých
problémů, nenamáčejí se do vonných olejů a nedoufají, že se peníze jen pohrnou,
nemeditují, aby dosáhli velkého duchovního probuzení, neodříkávají dlouhá
zaříkávání, k nimž občas pro lepší dojem přihodí Ježíšovo jméno atd., atd.,
atd. ad nauseam!
PROTOŽE - toto NENÍ správný
způsob, jak provádět satanskou magii. Pokud se nedokážete zbavit pokryteckého
sebeklamu, nikdy nemůžete uspět jako magik, a tím méně jako satanista. Satanské
náboženství nejenže zdvihlo minci, ale dokonce ji obrátilo na druhou stranu.
Proč by si tedy říkalo jiným jménem než oním, které je v naprosté shodě s
opačnými dogmaty tvořícími satanskou filozofii, a tak podporovalo principy,
které naprosto odmítal?
Satanismus není řádným
náboženstvím; je to náboženství světské a živočišné, náboženství těla - a nad
tím vším panuje Satan, zosobnění špatné cesty.
Nevyhnutelně se nabízí
otázka: "Tak dobře, nemůžeme satanismus nazývat humanismem protože
humanismus není náboženství, proč bychom ale vůbec měli mít nějaké náboženství,
když vše, co děláte, je zcela přirozené? Nestačí to prostě jen dělat?"
Moderní člověk prošel
dlouhou cestou; zbavil se iluzí o nesmyslných článcích víry dřívějších
náboženství. Žijeme v osvícené době. Psychiatrie učinila mílové kroky v
objasňování podstaty lidské osobnosti. Žijeme v době intelektuálního uvědomění,
jaké žádný svět dosud nepoznal. To je všechno sice moc hezké ALE - toto nové
uvědomění má jednu vadu. Akceptovat něco rozumové je jedna věc, ale přijmout to
pocitově je něco zcela jiného. Jedním z nároků, které psychiatrie nedokáže
splnit, je lidská potřeba prožívat emoce prostřednictvím dogmat. Člověk
potřebuje obřad a rituál, fantazii a kouzla. Přes všechno dobré, co psychiatrie
dokázala, oloupila člověka o zázraky a fantazii, které mu náboženství v
minulosti poskytovalo. Satanismus si uvědomuje současné potřeby člověka a vyplňuje
rozsáhlé šedé prázdno mezi náboženstvím a psychiatrii. Satanská filozofie
spojuje základy psychologie s upřímným působením na city čili dogmatem.
Poskytuje člověku fantazii, kterou tolik potřebuje. Na dogmatu samém není nic
špatného, pokud není založeno na myšlenkách a činech, které jdou vyloženě proti
lidské přirozenosti.
Nejrychlejší způsob, jak se
dostat z jednoho bodu do druhého, představuje přímka. Pokud lze veškeré
nahromaděné pocity viny vhodně využít, ruší se potřeba intelektuální očisty psýchy
od těchto potlačovaných pocitů. Satanismus je jediným známým náboženstvím,
které bere člověka takového, jaký je, a staví se spíše za logický princip
obracet špatné v dobré, než za pokus přetrhnout se horlivostí ve snaze něco
špatného eliminovat.
Jestliže selským rozumem
racionálně zhodnotíte své problémy a přihlédnete k tomu, co nás učí
psychiatrie, a přesto se nedokážete emočně vymanit z bezdůvodného pocitu viny a
proměnit své teorie v činy, měli byste se alespoň naučit, aby pocit viny
pracoval pro vás. Měli by ste jednat podle svých přirozených pudů, a pokud se
přitom nedokážete zbavit provinilých pocitů, těšte se ze své viny. Může to znít
jako protimluv, ale pokud se nad tím zamyslíte, zjistíte že pocit viny může
často vzrušit smysly. Dospělí by se měli učit od dětí. Děti si velmi často
libují právě v tom, o čem vědí, že by neměly dělat.
Ano, časy se změnily, ale
člověk zůstal stejný. Základy satanismu zde byly vždy. Jedinou novinkou je
formální organizace náboženství, založeného na charakteristických a obecně
platných vlastnostech člověka. Po staletí byly lidskému odříkání zasvěcovány
velkolepé stavby z kamene, betonu, malty a oceli. Je nejvyšší čas, aby lidé
přestali bojovat sami proti sobě a zasvětili život stavbě chrámů určených k
pěstování rozkoší.
I když se časy změnily, a
stále se měnit budou, zůstává člověk v jádru stále stejný. Po dva tisíce let se
kál z něčeho, za co nikdy neměl cítit vinu. Už nás nebaví odpírat si pozemské
rozkoše, které si zasloužíme. Dnes, stejně jako dříve, si člověk potřebuje něco
užít, právě teď, místo aby čekal na odměnu v nebi. Proč bychom nemohli mít
náboženství, založené na holdování rozkoším? Samozřejmě že to odpovídá zvířecí
přirozenosti. Již dávno nejsme žadonící slaboši třesoucí se před nemilosrdným
Bohem, kterému je přitom úplně jedno, jestli vůbec žijeme nebo ne. Jsme hrdí
lidé, vážící si sebe samých - jsme satanisté!
PEKLO,
ĎÁBEL A JAK PRODAT DUŠI
Satan je nepochybně
nejlepší přítel,jakého kdy církev měla,jelikož ji po celé věky udržoval při
životě. Falešné nauky o pekle a Ďáblu umožnily protestantské a katolické církvi
dlouhý rozkvět. Bez Ďábla, na kterého by mohli ukázat prstem, by kazatelé
stezky ctnosti neměli čím strašit své stoupence. Satan vás uvádí v pokušení,
Satan je kníže zla, Satan je hříšný, krutý a brutální, varují. Pokud podlehnete
Ďáblovu pokoušeni, zcela jistě budete navěky prokleti a budete se smažit v
pekle.
Sémantický význam slova
Satan je sok, odpor, nebo žalobce. Samotné slovo Ďábe1 pochází z indického
devi, což znamená bůh. Satan představuje opozici vůči všem náboženstvím, která
člověka frustrují a zatracují ho za jeho přirozené pudy. Roli strůjce zla
dostal jednoduše proto, že zosobňuje světské, pozemské a tělesné stránky
života.
Satan, nejvyšší Ďábe1
západního světa, byl původně andělem, jehož úkolem bylo oznamovat Bohu lidské
prohřešky. Tak tomu bylo až do 14. století, kdy začal být zobrazován jako zlé
božstvo, zčásti člověk a zčásti zvíře s kozlími rohy a kopyty. Než ho
křesťanství nazvalo Satanem, Luciferem a podobně, tělesné stránce lidské
přirozenosti vládl bůh, který se tehdy jmenoval Dionýsos nebo Pan. Řekové ho
zobrazovali jako satyra či fauna. Pan byl původně dobrý chlapík a symbolizoval
úrodnost a plodnost.
Kdykoli dostane nějaký
národ novou formu vlády, z někdejších hrdinů se rázem stanou zlosynové. To
platí i pro náboženství. První křesťané věřili, že pohanští bohové byli
ďáblové, a zabývat se jimi znamenalo provozovat černou magii. Zázračné nebeské
jevy označili za bílou magii; to byl jediný rozdíl. Staří bohové nezemřeli, ale
propadli se do pekel a stali se z nich Ďáblové. Výrazy bubák (angl. bogey),
strašák (bugaboo) nebo skřítek (goblin), kterými se straší malé děti, pocházejí
ze slovanského slova bog, což znamená čbůhč, podobně jako v hindštině bhaga.
Mnoho rozkoší, které nové
náboženství zatratilo, bylo před nástupem křesťanství chováno v úctě. Udělat z
Panových rohů a kopýtek atributy naprosto přesvědčivého ďábla vyžadovalo pouze
malou změnu! Panovy charakteristické vlastnosti stačilo elegantně změnit v
hříchy zasluhující potrestání, a proměna byla hotova. Spojování kozla s Ďáblem
nacházíme již v křesťanské Bibli, kde byl nejsvatější den v roce, Den
vykoupení, slaven losováním, jež mělo určit, který ze dvou kozlů bez poskvrny
má být obětován Pánu, a který Azazelovi. Kozel nesoucí hříchy lidí byl vyhnán na poušť a stal se z něj obětní
beránek. Odtud pochází symbol kozla, který je používán při obřadech tajných
lóží dodnes, tak jako byl používán v Egyptě, kde býval jednou do roka obětován
některému bohu.
Lidstvo zná mnoho ďáblů různého
původu. Provádění satanských rituálů nezahrnuje vyvolávání démonů; dělají to
pouze ti, kdo se bojí právě těch sil, které zaklínají. Teoreticky jsou démoni
zlými duchy, jejichž charakteristické vlastnosti přispívají ke zkáze lidí nebo
jevů, kterých se dotknou. Řecké slovo démon znamenalo strážný duch nebo zdroj
inspirace, a popravdě řečeno, pozdější teologové si navymýšleli celé legie
těchto poslů inspirace, přičemž jeden jako druhý byli bez výjimky zlí.
Známkou zbabělosti magiků cesty ctnosti je jejich zvyk
obracet se ke konkrétnímu démonu, (který zřejmě má být Ďáblovým přisluhovačem),
aby splnil jejich rozkazy. Předpokládá se totiž, že démona, který je pouze
Ďáblovým služebníkem, lze lépe ovládat. Okultní nauky tvrdí, že pouze čaroděj,
jehož obrana skutečně budí úctu, či naprostý šílenec by se pokusil vyvolat
samotného Ďábla. Satanista se neobrací pokoutně k těmto služebně nižším ďáblům,
ale směle vyvolává ty, kdo tvoří pekelnou armádu odvěké zuřivosti - ďábly
samotné!
Jak se dalo ostatně čekat, teologové sestavili soupis
jmen některých ďáblů, ale následující seznam obsahuje pouze jména nejčastěji
užívaná při satanském rituálu. Obsahuje jména a původ bohů a bohyň, k nimž se
obracíme a kteří představují velkou část obyvatelstva pekelného královského paláce:
ČTYŘI KORUNNÍ PRINCI PEKEL
SATAN - (hebrejsky) sok,
protiklad, žalobce, Pán ohně, peklo, jih
LUCIFER - (latinsky) římský
bůh, nositel světla, osvícení, vzduch, jitřenka, východ
BELIAL - (hebrejsky) bez
pána, nízkost země, nezávislost, sever
LEVIATHAN - (hebrejsky) had
z hlubin, moře, západ
PEKELNÁ JMÉNA
Abaddon - (hebrejsky) ničitel
Adramelech - samarský ďábel
Ahpuch - mayský ďábel
Ahriman - mazdánský ďábel
Amon – egyptský bůh života a množeni s beraní hlavou
Apollyon - řecké synonymum pro Satana, úhlavního
nepřítele
Asmodeus - hebrejský ďábel smyslnosti a přepychu,
původně zvíře posledního soudu
Astaroth - fénická bohyně chlípnosti, odpovídá
babylónské Ištar
Azazel - (hebrejsky) učil člověka výrobě zbraní a
zavedl kosmetiku
Baalberith - kanaánský Pán úmluv, později se z něj
stal ďábel
Balaam - hebrejský ďábel lakoty a chamtivosti
Bafomet - uctíván templáři, jako symbol Satana
Bast - egyptská bohyně rozkoše představovaná kočkou
Belzebub - (hebrejsky) Pán much, převzatý ze
symbolismu skaraba
Behemoth – hebrejská personifikace Satana v podobě
slona
Beherit – starosyrské jméno pro Satana
Bilé - keltský bůh pekla
Cimeries – jezdí na černém koni a vládne Africe
Čemoš - moabitský bůh, později ďábel
Čort – ruské jméno pro Satana, černý bůh
Dagon - filištínský mstivý ďábel moře
Damballa - hadí bůh kultu voodoo
Démogorgon - řecké jméno ďábla, které prý mělo zůstat
smrtelníkům utajeno
Diabolos - (řecky) plynoucí dolů
Drakula - rumunské jméno pro ďábla
Emma-O - japonský vládce pekla
Euronymos - řecký kníže smrti
Fenriz - syn Lokiho, zobrazovaný jako vlk
Gorgo - zdrobnělina Démogoron, řeckého jména pro ďábla
Haborym - hebrejské synonymum pro Satana
Hekaté - řecká bohyně podsvětí a magie
Ištar - babylonská bohyně plodnosti
Kálí - (hindsky) Šivova dcera, bohyně uctívaná Thuggy
Kojot – indiánský ďábel
Lilith – hebrejská ďáblice, Adamova první žena, která
ho naučila jak to chodí
Loki – germánský ďábel
Mammon - aramejský bůh blahobytu a zisku
Mania - etruská bohyně pekel
Mantus - etruský bůh pekel
Marduk - bůh města Babylónu
Mastema - hebrejské synonymum pro Satana
Melek Taus - jezidský ďábel
Mefistofeles – řecky ten, který se straní světla, viz
Faust
Metztli - aztécká bohyně noci
Mictian - aztécký bůh smrti
Midgard - syn Lokiho, zobrazovaný jako had
Milkom - amonitský ďábel
Moloch - fénický a kanaánský ďábel
Mormo - (řecky) král ghoulů, choť Hekaté
Naamah - hebrejská ďáblice svodů
Nergal - babylónský bůh Hádu
Nihasa – indiánský ďábel
Nija - polský bůh podsvětí
O-Yama – japonské jméno pro Satana
Pan - řecký bůh smyslnosti, později zapuzen do ďáblovy
říše
P1uto - řecký bůh podsvětí
Proserpina - řecká královna podsvětí
Pwcca - velšské jméno pro Satana
Rimmon - syrský ďábel, uctívaný v Damašku
Sabazios - frýžského původu, ztotožňován s Dionýsem,
uctívání hada
Saitan - enošský ekvivalent Satana
Sammael - (hebrejsky) ”nenávist Boží”
Samnu - středoasijský ďábel
Sedit - indiánský ďábel
Sekhmet - egyptská bohyně pomsty
Set - egyptský ďábel
Šejtan - arabské jméno pro Satana
Šiva - (hindsky) ničitel
Tan-mo - čínská analogie ďábla, žádostivosti, touhy
Tezcatlipoca – aztécký bůh pekel
Thamuz - sumerský bůh, který byl později vypovězen do
ďáblovy říše
Thoth- egyptský bůh magie
Tunrida - skandinávská ďáblice
Typhon - řecká personifikace ďábla
Yaotzin – aztécký bůh pekel
Yen-lo-Wang - čínský vládce pekel
Ďáblové dřívějších
náboženství vždy nesli přinejmenším částečně zvířecí rysy, očividný důkaz
neustálé potřeby člověka popírat, že je také zvířetem. Kdyby si to přiznal,
zasadilo by to citelnou ránu jeho zbídačelému egu.
Židé a Egypťané opovrhovali
prasetem. Symbolizovalo bohy Frey, Osirida, Adonise, Persefonu, Attie a
Demétér, a bylo obětováno Osiridovi a Měsíci. Postupem času ale bylo
degradováno na ďábla. Féničané uctívali mušího boha Baala, z něho pochází
Belzebub. Baal i Belzebub jsou totožní s hovniválem či skarabem Egypťanů který
byl zřejmě schopen vstát z mrtvých, podobně jako mýtický pták Fénix vstal vždy z popela. Staří Židé díky kontaktu s
Peršany věřili, že dvě rozhodující síly ve světě jsou Ahura-Mazda, bůh ohně,
světla, života a dobroty, a Ahriman, had, bůh temnoty, zkázy, smrti a zla. Tyto
i nesčetné delší příklady nejenže zobrazují ďábly jako zvířata, ale také
ukazují lidskou potřebu obětovat původní zvířecí bohy a degradovat je na ďábly.
V šestnáctém století, v
době reformace, přišel alchymista doktor Johann Faust na způsob, jak přivolat
démona - Mefistofela - z pekel a uzavřít s ním smlouvu. Podepsal ji krví a
výměnou za pocit mládí se zavázal odevzdat Mefistofelovi duši. V mžiku omládl.
Když nadešel jeho čas, uzavřel se do svého pokoje a byl rozerván na kusy, jako
by v laboratoři došlo k explozi. Tento příběh je protestem doby (šestnáctého
století) proti vědě, chemii a magii.
Abyste se mohli stát
satanistou, není bezpodmínečné nutně zaprodat duši ďáblu nebo uzavřít smlouvu
se Satanem. Tuto hrozbu vymyslelo křesťanství, aby mohlo zastrašovat lidi a
zabránilo jim zaběhnout se od věřícího stáda. Chvějícími se hlasy a se
zdviženými prsty učili své stoupence, že pokud podlehnou pokušení a budou žít
podle svých přirozených sklonů, zaplatí Satanovi za hříšné rozkoše duší a
navěky budou trpět v pekle. Namlouvali lidem, že nezkažená duše je jakousi
propustkou k věčnému životu.
Zbožní proroci učili, že se
má člověk Satana bát. Co si ale počít s výrazy jako strach z Boha? Je-li Bůh
tak milosrdný, proč se ho mají lidé bát? Máme snad věřit tomu, že před strachem
se nedá nikam utéci? Pokud se musíte bát Boha, proč se raději nebát Satana a
užívat si rozkoší, které vám bohabojnost zakazuje? Bez všeobecného strachu by
pánbíčkáři neměli čím ovládat své stoupence. Germánská bohyně smrti, dcera
Lokiho, se jmenovala Hel; byla zároveň pohanským božstvem mučení a trestu. Při
sepisování Starého zákona bylo přidáno ještě jedno "l". Proroci kteří
sepsali Bibli, výraz peklo (angl. hell) neznali, použili hebrejské Sheol a
řecké Hádes, což znamenalo záhrobí; použili také řecké slovo Tartaros, které
označovalo místo pobytu padlých andělů, podsvětí (uvnitř země) a výraz Gehenna,
což bylo údolí blízko Jeruzaléma, kde vládl Moloch a kam sváželi odpadky a
spalovali je. Odtud křesťanská církev vzala ideu pekelné síry a ohně.
Protestantské a katolické
peklo jsou místy věčného trestu. Katolíci nicméně věří, že existuje ještě
očistec, kam všechny duše na určitou dobu přijdou, a limbus, kam se dostanou
nepokřtěné duše. Buddhistické peklo je rozděleno do osmi částí, přičemž prvních
sedm si lze odpykat. Církevní představa pekla popisuje hrůzné místo plné ohně a
utrpení. V Dantově Pekle a v severních krajích se předpokládalo, že je to
mrazivý, studený kraj, obrovská lednička. (Přes všechno zastrašování věčným
prokletím a smažením duše křesťanští misionáři narazili na jedince, kteří
jejich žvásty nespolkli tak snadno. Rozkoš a bolest jsou, stejně jako krása
subjektivní kategorii. Když se misionáři odvážili na Aljašku, aby varovali
Eskymáky před hrůzami pekla a planoucími jezery ohně, které čekají na hříšníky,
Eskymáci se dychtivě ptali: Jak se tam dostaneme?)
Většina satanistů nechápe
Satana jako antropomorfní bytost s kopyty, pichlavým ocasem a rohy. Představuje
přírodní sílu - mocnost temnot, která byla takto nazvána jedině proto, že je
žádné náboženství z temnot nevytáhlo. Ani věda nebyla schopna uplatnit na tuto
sílu technickou terminologii. Je to dosud nevyužitý zdroj, z něhož může čerpat
jen málokdo, jelikož většina lidí nedokáže používat nějaký nástroj jen tak,
aniž by ho nejdříve rozebrali na kusy a pojmenovali části, které ho udržují v
chodu. Neustálá potřeba vše analyzovat brání většině lidí, aby využili tento
mnohostranný klíč k neznámu, který satanisté nazývají Satanem.
Satana jako boha, poloboha,
osobního spasitele či jak mu chcete říkat, vymysleli tvůrci všech náboženství
na Zemi pouze z jediného důvodu - aby mohli dozírat na takzvané špatné jednání
lidí a na poměry zde na Zemi. Proto bylo vše, co vedlo k tělesnému či duševnímu
uspokojení, označeno za špatné, a tím zajistilo lidem život plný bezdůvodných
pocitů viny! Když nás označili za špatné, tak tedy špatní jsme - a co má být?
Nadešla doba satanismu! Proč ji tedy nevyužít a ŽÍT! (žít - angl.
"live" - pozpátku "evil" - zlo pozn. překl.)
LÁSKA
A NENÁVIST
Satanismus znamená dobrotu a vlídnost pro ty, kteří ji
potřebují, nikoliv lásku mrhanou na nevděčníky!
Nemůžeme milovat každého a
bylo by směšné si něco takového myslet! Jestliže milujete všechny a vše,
ztrácíte přirozenou schopnost výběru a skončíte jako velice špatný soudce
charakteru a kvality. Pokud se něco používá příliš volně, ztrácí to svůj
skutečný význam. Satanista proto věří, že byste měli hluboce a bez výhrad
milovat ty, kteří si vaši lásku zasluhují, a nikdy nenastavovat nepříteli
druhou tvář!
Láska patří mezí
nejsilnější lidské city; další z nich je nenávist. Nutit se do lásky ke všem
bez rozdílu je značně nepřirozené. Jestliže se pokusíte milovat každého, pouze
oslabíte city k těm, kteří jsou vaší lásky hodní. Potlačovaná nenávist může
vést k mnoha tělesným a duševním onemocněním. Tím, že se naučíte uvolnit
nenávist k těm, kteří si ji zasluhují, se očistíte od těchto škodlivých emocí a
nebudete ji přenášet na ty, které milujete.
Od začátku světa se ještě
nenašlo žádné velké hnutí lásky, které by neskončilo povražděním nespočetného
množství lidí, zřejmě proto, aby bylo vidět, jak moc se navzájem milují.
Všichni pokrytci, co kdy chodili po Zemi, měli kapsy nadité láskou!
Každý farizejský pánbíčkář
se může přetrhnout, když tvrdí, jak miluje své nepřátele, ale když mu provedou
něco špatného, utěšuje se, že neujdou Božímu trestu. Místo aby si přiznali, že
jsou schopni nenávidět své nepřátele a jednat s nimi jak si zasluhují, tvrdí:
Kdo jsem já, abych je káral a modlí se za ně. Proč bychom se měli ponižovat
takovými falešnými srovnáními? Satanismus býval synonymem krutosti a brutality.
Je tomu tak jen proto, že se lidé bojí podívat pravdě do očí - pravdě, že ne
všechny lidské bytosti jsou laskavé a plné lásky. Stačí, aby satanista
připustil, že je schopen jak lásky, tak nenávisti, a hned je považován za něco
hnusného. Naopak, jelikož dokáže dát průchod své nenávisti v podobě rituálu, je
daleko více schopen milovat - tou nejhlubší láskou. Tím, že rozezná a otevřeně
přizná lásku i nenávist, kterou cítí, nedochází u něho k záměně obou emocí.
Pokud nejste schopni prožít jeden z těchto citů, nedokážete plně procítit ani
jeho opak.
SATANSKÝ
SEX
Kolem satanistického
pohledu na volnou lásku vzniklo mnoho sporů. Často se předpokládá, že sexuální
aktivita hraje v satanismu nejdůležitější roli a ochota účastnit se sexuálních
orgii je nezbytnou podmínkou přijetí mezi satanisty. Nic nemůže být vzdálenější
pravdě! Ve skutečnosti jsou oportunisté, kteří mají o satanismus zájem pouze kvůli
jeho sexuálním aspektům, důrazně odmítáni.
Satanismus skutečně
obhajuje sexuální svobodu, ale pouze v pravém slova smyslu. Volná láska znamená
podle satanismu přesně toto: svobodu být buďto věrný jediné osobě či
uspokojovat sexuální tužby s tolika lidmi, kolik je podle vašeho názoru nutné k
uspokojení vašich konkrétních potřeb.
Satanismus nedoporučuje
těm, kteří k tomu nedojdou přirozeným způsobem, aby se oddávali orgiím či
vrhali do mimomanželských vztahů. Pro mnohé by bylo jednoduše nepřirozené a škodlivé,
kdyby byli nevěrní partnerům, které si zvolili. Jiné by naopak frustrovalo být
sexuálně vázáni pouze na jednu osobu. Každý se musí rozhodnout sám za sebe,
jaká forma sexuální aktivity nejlépe vyhovuje jeho individuálním potřebám.
Podle satanských měřítek je stejně špatné podléhat sebeklamu a nutit se do
cizoložství, nebo vyhledávat sexuální partnery před svatbou pouze proto, abyste
dokázali svému okolí (nebo, což je ještě horší, sami sobě), že jste se zbavili
pocitu viny, jako nechat kvůli hluboce zakořeněným pocitům viny jakoukoli
sexuální potřebu neuspokojenou.
Mnozí lidé, kteří si
neustále dokazují, jak se zbavili pocitu viny vyvolaného sexem, jsou ve
skutečnosti spoutáni daleko pevnějšími pouty než ti, kteří prostě přijímají
sexuální aktivitu jako přirozenou součást života a nedělají kolem své sexuální
svobody takový rozruch. Je například uznávaným faktem, že nymfomanka (dívka snů
každého muže a hrdinka senzačních románů) není sexuálně svobodná, ale je ve
skutečnosti frigidní a těká od jednoho muže k druhému, jelikož má příliš velké
zábrany, aby vůbec kdy mohla najít úplné sexuální uspokojení.
Další mylnou představou je
názor, že schopnost účastnit se skupinové sexuální aktivity svědčí o sexuální
svobodě. Všechny dnešní skupiny oddávající se volnému sexu mají jedno společné
- odmítají fetišistické či úchylné praktiky.
Silácké příklady
nefetišistické sexuální aktivity, chabě maskované jako svoboda, mají ve
skutečnosti stejný průběh. Všichni účastníci orgie následují příkladu vůdce
skupiny - svléknou se do naha a mechanicky souloží, jako na povel. Žádný z
přítomných přitom netuší, že by jejich osvobozená forma sexu mohla být
nezúčastněnými pozorovateli, kteří nedokáží klást rovnítko mezi uniformitu a
svobodu, považována za sešněrovanou a infantilní.
Satanista si uvědomuje, že
pokud má být znalcem sexu (a skutečně se osvobodit od pocitu viny), nemůže se
nechat rdousit ani takzvanými sexuálními revolucionáři ani prudérní
společností, spoutanou pocity viny. Těmto klubům volného sexu zcela uniklo, o
čem sexuální svoboda vlastně je. Nemůžete-li realizovat sexuální aktivitu na
individuální bázi (což zahrnuje i osobní fetiše) nemá vůbec smysl vstupovat do
nějaké organizace, která se zabývá sexuální svobodou.
Satanismus připouští
jakoukoli aktivitu, která hluboce uspokojuje vaše sexuální touhy - ať už jsou
heterosexuální, homosexuální, bisexuální či pokud je libo dokonce asexuální.
Satanismus schvaluje fetiš nebo deviaci, které obohatí váš sexuální život,
pokud se ale netýkají někoho, kdo by o ně nestál.
Rozmach deviantního
respektive fetišistického chování v naší společnosti by jistě šokoval fantazii
sexuálně naivních lidí. Existuje daleko více sexuálních odchylek, než si
neinformovaný člověk dokáže představit: transvestitismus, sadismus,
masochismus, urolagnie, exhibicionismus - abychom uvedli pouze několik
nejrozšířenějších. Každý má nějakou vlastní formu fetiše, ale protože si lidé
nejsou vědomi převahy fetišistického chování v naší společnosti, mají pocit, že
kdyby se poddali svým nepřirozeným tužbám, byli by spatní. (Fetišismus
nepraktikují pouze lidé, ale také zvířata. Fetiš je nedílnou součástí
sexuálního života zvířat. Tak například pohlavní pach podmiňuje sexuální
vzrušení jednoho zvířete druhým. Laboratorní testy prokázaly, že pokud je
nějaké zvíře uměle zbaveno svého pachu, ztrácí sexuální přitažlivost. Stimulace
sexuálním pachem působí příznivě i na člověka, i když to často popírá.) Dokonce
i asexuální jedinec má svou úchylku - asexualitu. Nepociťovat vůbec sexuální
touhu (pokud to není dáno stářím, chorobou, apod.) je daleko nenormálnější než
být sexuálně promiskuitní. Jestliže dá satanista přednost sexuální sublimaci
před otevřenou sexuální realizací, je to výhradné jeho věc. U mnoha případů
sexuální sublimace (nebo asexuality) by jakýkoliv pokus sexuálně se osvobodit
měl pro asexuála negativní následky.
U asexuálů je sexuální
touha vždy sublimovaná, ať již v podobě práce, nebo koníčků. Veškerá energie či
silný zájem, který by normálně věnovali sexuální aktivitě, se přelije do jiných
zábav nebo činností. Jestliže někdo dává přednost určitým zájmům na úkor
sexuální aktivity, je to jeho věc, a nikdo nemá právo zatracovat ho za to. V
každém případě by si ale dotyčný měl uvědomit, že jde o sexuální sublimaci.
Mnoho tajných sexuálních
tužeb zůstane pouhou fantazii, protože je není možno vyjádřit. Nemožnost vybití
často vede k nutkavému jednání, a značná část lidí si proto vytváří vlastn
tajné cesty, jak dát průchod sexuálním touhám. Jelikož většina fetišistických
aktivit není zjevná, neměli by lidé, kteří toho o sexu moc nevědí, podléhat
klamu, že vůbec neexistuje. Uvedu pár příkladů důmyslných technik: mužský
transvestita se ukájí tím, že nosí dámské prádlo, ale jinak na něm nic
nepoznáte. Masochisticky založená žena může nosit o několik čísel menší
stahovací podvazkový pás, takže bude během dne prožívat sexuální rozkoš z
nepříjemných pocitů, aniž kdokoliv co pozná. Tyto příklady jsou mnohem mírnější
a rozšířenější než jiné, které by bylo možno uvést.
Satanismus podporuje
jakoukoli formu sexuální realizace, pokud nikomu neubližuje. Abychom se vyhnuli
nedorozumění, je třeba toto tvrzení blíže objasnit. Neubližování druhým
nezahrnuje neúmyslné ublížení někomu, kdo nemusí souhlasit s vašimi názory na
sex, protože jeho pohled na sexuální morálku je úzkostný. Samozřejmé byste se
měli snažit, abyste se nějakým způsobem nedotkli svých blízkých, jako třeba
přepjatě stydlivých přátel a příbuzných. Pokud se opravdu snažíte, abyste jim
neubližovali a oni vám na něco náhodné přijdou, nenesete žádnou odpovědnost, a
neměli byste ani mít pocit viny za své sexuální přesvědčení nebo proto že někdo
trpí v důsledku vašeho přesvědčení. Jestliže žijete v neustálém strachu, že se
svým postojem k sexu dotknete prudérních povah, pak nemá smysl snažit se
vymanit z pocitu viny. Rozhodně však věci neprospěje, budete-li okázale
předvádět své svobodomyslné názory. Druhou výjimkou jsou masochisté. Masochista
pociťuje rozkoš, když je mu ubližováno, jestliže mu upřete rozkoš z bolesti,
ubližujete mu stejné jako fyzická bolest ubližuje někomu, kdo není masochista.
Tuto situaci ilustruje příběh jednoho skutečné krutého sadisty: Masochista ho
prosí: bij mě! A nemilosrdný sadista mu odpovídá: NE! Pokud někdo chce, aby mu
bylo ubližováno a nachází rozkoš v bolesti, není důvod, proč bychom mu neměli
dopřát radosti, na které je zvyklý.
Výraz sadista označuje v
běžné mluvě člověka, který nachází rozkoš v bezohledné brutalitě. Skutečný
sadista je však ve skutečnosti vybíravý. Pečlivě vybírá z široké škály
potenciálních obětí. Splnění touhy těm, kterým utrpení dělá dobře, mu přináší
úžasnou rozkoš. Vyrovnaný sadista je požitkář a znalec, neboť si vybírá
jednotlivce, kteří si jeho zájem zaslouží! Jestliže je někdo natolik vyrovnaný,
aby přiznal, že je masochista a že mu přináší rozkoš být zotročován a bičován, pravý
sadista je jen potěšen, když mu může vyhovět.
Kromě uvedených výjimek by
satanista nikomu vědomě neublížil, aniž by se dotkl jeh sexuálních práv. Pokud
se snažíte vnutit své sexuální touhy tomu, kdo o vaše návrhy nestojí,
porušujete jeho sexuální svobodu. Satanismus neschvaluje znásilnění, zneužívání
dětí, sexuální zneužívání zvířat a jakoukoli sexuální aktivitu zasahující
osoby, které ji odmítají nebo které by díky své nevinnosti či naivitě mohly být
svedeny či výhružkami dohnány, aby dělaly něco proti své vůli.
Pokud jsou všichni
zúčastnění dospělí zodpovídající za své činy a dobrovolně se zapojí do dan
formy sexuální realizace - i když je obecně považována za tabuizovanou - pak
není důvod, aby potlačovali své sexuální sklony.
Pokud si uvědomujete všechny
důsledky, výhody i nevýhody, a jste si jisti, že vaše činy neublíží nikomu, kdo
nechce nebo si nezaslouží, aby mu bylo ubližováno, pak nemáte proč potlačovat
své sexuální záliby.
Stejně jako se ani dva lidé
neshodují ve výběru stravy ani v množství potravy, kterou potřebují, různí se i
sexuální záliby a apetit. Společnost ani nikdo jiný nemá právo stanovit jiné
osobě sexuální normy nebo frekvenci sexuálního vyžití. Žádné sexuální chování
lze vždy posuzovat pouze v kontextu dané situace. Z toho plyne, že to, co někdo
považuje za sexuálně správné a morální může jiného frustrovat. Platí i opak:
někdo může být sexuálně výrazně nadán, ale bylo by nespravedlivé, aby vyvolával
pocity méněcennosti v někom, kdo se mu sexuální zdatností nevyrovná, a bylo by
bezohledné, aby se vnucoval jiné osobě (např. muž, obdařený nenasytným
sexuálním apetitem převyšujícím potřeby jeho ženy). Nebylo by hezké, kdyby od
ní očekával, nadšenou odezvu na své nabídky, ona ale musí projevit stejnou
ohleduplnost. V případě, že nepociťuje žádnou velkou vášeň, by ho měla sexuálně
přijmout, sice pasivně, ale nicméně mile, nebo si nestěžovat, pokud se rozhodne
hledat uspokojení jinde - včetně autoerotických praktik. Ideální vztah je
takový, ve kterém se lidé hluboce milují a sexuálně si vyhovují. Dokonalé
vztahy jsou nicméně poměrně řídké. Je důležité zdůraznit, že láska duchovní a
sexuální sice mohou, ale nutně nemusí jít ruku v ruce. Jestliže existuje
alespoň určitá míra sexuálního porozumění, bývá často omezeno, a dochází ke
splnění pouze některých sexuálních tužeb. Pokud si sexuálně vyhovujete, pak
není větší rozkoš nad spojení s tím, koho hluboce milujete. Pokud si sexuálně
nevyhovujete, je třeba zdůraznit, že v žádném případě nemusí jít o absenci
duchovní lásky. Člověk může, a často tomu tak bývá existovat bez druhého. Ve
skutečnosti se často jeden z manželů uchyluje k mimomanželské sexuální aktivitě
právě proto, že svého partnera hluboce miluje a chce se vyhnout tomu, aby ho
ranil něho se mu vnucoval. Hluboká duchovní láska je obohacena láskou sexuální,
a je samozřejmě nutnou součástí každého uspokojivého vztahu, protože se však
sexuální záliby liší, může někdy mimomanželská sexuální aktivita nebo masturbace
být potřebným doplněním.
Masturbace, kterou mnoho
lidí považuje za sexuální tabu, představuje problém viny, s nímž není snadné se
vypořádat. Na toto téma je třeba položit zvláštní důraz, neboť přestavuje
velice důležitou součást mnoha úspěšných magických konání.
Již od doby, kdy
judejsko-křesťanská bible popsala hřích Onanův (Gen 38:7-10), uvědomoval si
člověk závažnost a důsledky “samotářské neřesti". Přestože moderní
sexuologové vysvětlují Onanův hřích jako běžný coitus interruptus, zavádějící
teologický výklad napáchal během staletí značnou škodu.
Kromě skutečných sexuálních
zločinů patří masturbace mezi nejvíce odsuzovaná jednáni. V minulém století
vzniklo nesčetně prací popisujících její hrůzné následky. Prakticky všechny
tělesné či duševní choroby byly připisovány hříchu masturbace. Bledost,
dýchavičnost, uhýbavý pohled, propadlý hrudník, nervozita, uhry a nechutenství
- to je jen několik údajných následků. Pokud jste se nedrželi varováni příruček
pro mladé muže, mohli jste si být jisti, že skončíte naprostým fyzickým a
mentálním zhroucením.
Odpudivé popisy v těchto
příručkách by mohly být téměř zábavné, kdyby nebylo smutného faktu, že navzdory
úsilí současných sexuologů, lékařů, spisovatelů a dalších, odstranit stigma,
které masturbace nesla, podařilo se hluboce zakořeněné pocity viny, vyvolané
nesmysly v těchto sexuálních příručkách, vymazat pouze částečně. Velké procento
lidí, zvláště těch, kterým je přes čtyřicet, nedokáže emočně přijmout fakt, že
masturbace je přirozená a zdravá, i když racionálně věc chápou. Svůj
nepřekonatelný odpor, často podvědomě, přenášejí na své děti. Převládal názor,
že se člověk zblázní, bude-li přes veškerá napomínání pokračovat v
autoerotických praktikách. Tento absurdní mýtus vznikl na základě častých zpráv
o masturbaci chovanců psychiatrických zařízení. Jelikož téměř všichni
nevyléčitelní šílenci masturbovali, soudilo se, že zešíleli právě z tohoto
důvodu. Nikoho nenapadlo, že skutečnou příčinou masturbačních praktik byl v
jejich případě nedostatek sexuálních partnerů a především ztráta zábran, typická
pro pokročilé šílenství.
Mnoho lidí by raději vidělo,
kdyby si jejich partner hledal vyžití mimo vztah, než aby se uchýlil k
autoerotickým aktům, kvůli vlastním pocitům viny, partnerově nechuti účastnit
se masturbace, nebo strachem z jeho odporu, přestože u překvapivě vysokého
počtu případů přináší vědomí, že má partner sexuální zážitky s jinými lidmi,
zástupné vzrušení, i kdyžto málokdo přizná.
Pokud je stimulace vyvolaná
představami partnera, který se sexuálně stýká s dalšími lidmi, melo by se o tom
otevřeně mluvit, protože tím obě strany mohou jen získat. Pokud masturbaci
brání pouze pocit viny jedné nebo obou zúčastněných stran, měli by se oba
snažit tyto pocity buďto vymazal nebo je využít. Mnoho vztahů by se dalo
zachránit, kdyby se oba zainteresovaní necítili vinni, že se oddával
přirozenému aktu masturbace.
Masturbace je považována za
něco špatného, protože přináší rozkoš vyvolanou záměrným třením zapovězených
oblastí těla vlastní rukou. Pocity viny provázející většinu sexuálních aktů lze
zmírnit tvrzením přijatelným pro církev: smyslové požitky jsou nutné k plození
potomstva - i když si dáváte pozor na kalendář a hlídáte bezpečné dny. Pokud se
oddáváte masturbaci, pak vám taková útěcha ovšem nestačí. Ať už vám napovídali
o neposkvrněném početí, co chtěli, - i kdyby vám slepá víra umožňovala tuto absurditu
spolknout -víte dobře, že ke zplození dítěte je zapotřebí sexuálního styku s
osobou opačného pohlaví! Pokud trpíte pocitem viny za prvotní hřích, budete
přirozeně cítit ještě větší vinu, oddáváte-li se sexu jen pro své uspokojení,
bez úmyslu plodit děti.
Satanistovi je naprosto
jasné, proč pánbíčkáři prohlašují masturbaci za hříšnou. Stejně jako další
přirozené akty to lidé prostě stejně budou dělat, bez ohledu na to, jak ostře
jsou káráni. Vyvolávání pocitů viny je důležitou součástí jejich zlovolné
taktiky, jak přimět lidi, aby své hříchy vykoupili hypotékami na chrámy
odříkání!
I když se dnes většinou
nesvíjíme pod břemenem viny, vnucené náboženstvím (nebo si to alespoň myslíme),
moderní člověk stále ještě pociťuje stud, když podlehne touze masturbovat. Když
se muž uspokojuje autoeroticky, místo aby se účastnil honby za ženami, může se
cítit oloupen o svou mužnost. Žena se možná uspokojí sexuálně, ale touží po
uspokojeni svého ega, které jí přináší hra svádění. Ani rádoby Casanova ani
strojený vamp nemají adekvátní pocity, když se mohou sexuálně ukájet pouze
masturbací. Oba by dali přednost i ne zcela vyhovujícímu partnerovi. Řečeno
satansky, je daleko lepší oddávat se dokonalé fantazii, než se podílet na
neuspokojivém zážitku s jiným člověkem. U masturbace máte alespoň kontrolu nad
situací. Ilustrace neoddiskutovatelného faktu, že masturbace je zcela
přirozený, zdravý jev: provozují ji všichni příslušníci zvířecího království.
Lidské děti se také řídí instinktivní touhou masturbovat, pokud za to nebudou
kárány rozhořčenými rodiči, kterým bezpochyby spílali jejich rodiče, a tak dál,
pěkně pozpátku. Je smutnou pravdou, že pocity viny, které v rodičích vyvolává
sex, se beze změny přenesou na děti. Abychom uchránili své děti před nešťastným
sexuálním osudem svých rodičů, prarodičů, a možná i nás samých, je třeba nazvat
tento zvrácený morální kód pravým jménem: je to pragmaticky sestaveny soubor
pravidel, která by nás zničila, kdybychom se jimi bez odmluvy řídili! Dokud se
neosvobodíme od směšných sexuálních norem současné společnosti, včetně takzvané
sexuální revoluce, nezbavíme se neurózy vyvolané těmito omezeními. Příklon k
nové, rozumné a humanistické morálce satanismu může - a také tomu tak bude -
dát podnět ke vzniku nové společnosti, v níž se naše děti budou zdravě vyvíjet,
aniž by byly zatíženy zničujícími morálními břemeny současné nemocné
společnosti.
NE VŠICHNI UPÍŘI SAJÍ KREV!
Satanismus znamená
odpovědnost k odpovědným a spolehlivým, nikoliv zájem o psychické upíry. Mnoho
lidí žijících na této Zemi: provozuje jemné uměni vyvolat v druhých zcela
bezdůvodný pocit odpovědnosti nebo dokonce vděčnosti. Satanismus vidí tyto
pijavky v pravém světle. Psychičtí upíři jsou ti, kdo vysávají jiným životní
energii. Tento druh lidi můžeme najít ve všech vrstvách společnosti. Pro náš
život nemají žádný smysl, a nejsou ani předmětem lásky ani skutečnými přáteli.
Přesto se vůči nim cítíme odpovědni, a přitom sami nevíme proč. Pokud máte
pocit, že byste se mohli stát obětí takového člověka, platí několik jednoduchých
pravidel, která vám pomohou pří rozhodování. Existuje nějaká osoba, které často
voláte nebo ji navštěvuje, aniž byste to ve skutečnosti chtěli, protože je vám
jasné, že pokud tak neučiníte, budete trpět pocitem viny? Nebo zjišťujete, že
neustále prokazujete laskavost někomu, kdo nepřijde a nepožádá o ni, ale říká
si nepřímo? Psychický upír po vás nikdy nic nežádá. To by bylo přece jen
příliš. Prostě dají svá přání najevo mnohem jemnějším způsobem, takže nemohou
být nařčeni, že otravují. Ani by je nenapadlo někoho zneužívat ta vždy jsou
ochotni bez protestu a s radostí přijmout svůj úděl - navenek!
Jejich hříchy nespočívají v
tom, co udělají, ale v tom, co nevysloví. Pocit, že se o ně musíte starat,
nepramení z toho, co říkají, ale z toho, co neříkají. Na to, aby vám nepokrytě
sdělili své požadavky, jsou příliš mazaní- vědí, že byste je odmítli, měli
konkrétní a legitimní důvod se k nim neznat.
Velké procento těchto lidí
se vyznačuje zvláštními atributy, díky nimž je jejich závislost na vás lépe
zdůvodněná a je i daleko účinnější. Mnozí psychičtí upíři jsou invalidé (nebo
to předstírají), eventuelně jsou mentálně něho emocionálně narušení. Jiní mohou
předstírat neznalost či neschopnost, takže ze soucitu - nebo častěji ze vzteku
- uděláte vše za ně.
Tradiční způsob zapuzení
démona či živlu znamená poznat, co je zač, a provést vymítání. Rozpoznání
těchto moderních démonů a jejich metod je jediný protijed chránící před
zničující mocí, kterou by nad vámi mohli získat.
Pouze proto, že jim jejich
rafinované tahy nikdo nevysvětlil, bere většina lidí tyto pasivně zvrhlé typy
jako normální. Přijímají tyto ubohé duše jako lidi, kteří měli menší štěstí než
oni sami, a mají pocit, že by jim měli pomáhat, jak jen to je možné.
Altruistické postoje. které umožňuji těmto parazitům vegetovat, udržuje při
životě právě smysl pro zodpovědnost, zaměřený nesprávným směrem, či
neopodstatněný pocit viny. Existence psychického upíra je umožněna tím, že si
za své oběti chytře vybírá svědomité, zodpovědné lidi, kteří se obětuji pro své
morální'závazky.
V některých případech jsme
obdobným způsobem vysáváni celými skupinami i jednotlivci. Každá organizace
shromažďující finanční prostředky, ať už charitativní nadace, obecní rada,
náboženský či podpůrný spolek, atd., si pečlivě vybírá za předsedu či
koordinátora osobu, která je mistrem ve vyvolávání pocitu viny. Úkolem předsedy
pak je zastrašit nás a dohnat k tom, abychom nejdříve otevřeli svá srdce a pak
i peněženky tomu, kdo přijímá jejich dobrou vůlianiž by se zmínil, že v mnoha
případech není jeho čas věnován nezištně, ale že za své ušlechtilé skutky bere
tučnou mzdu. Mistrně hrají na sympatie a uznalost zodpovědných lidí. Často
vídáme malé děti, které byly těmito pokryteckými zlodějskými mistry vyslány,
aby bezbolestně vytáhly dary z dobrosrdečných důvěřivců. Kdo by dokázal odolat
nevinnému kouzlu dítěte? Samozřejmě existují lidé, kteří nejsou šťastni,
jestliže nemohou nějakým způsobem pomáhat, ale mnozí z nás do této kategorie
nepatří. Bohužel, často jsme nuceni dělat věci, o kterých nejsme upřímně
přesvědčeni, že je po nás může někdo chtít. Svědomitý člověk se těžko rozhoduje
mezi dobrovolnou a nucenou dobročinnosti. Chce jednat spravedlivě, ale
zjišťuje, že je velice problematické přesně určit, komu by měl pomáhat a jak
velkou pomoc od něj může okolí právem očekávat.
Každý si musí rozhodnout
sám za sebe, jaké jsou jeho závazky vůči přátelům, rodině a obci. Než věnuje
čas a peníze těm, kdo nepatří mezi jeho nejbližší příbuzné a okruh blízkých
přátel, musí uvážit, co si může dovolit, aniž by poškodil své nejbližší. A když
bude takto uvažovat, musí mezi ty, kteří pro něj znamenají nejvíce, zcela jistě
zařadí i sebe. Musí pečlivě uvážit oprávněnost požadavku a osobnost a motivy
žadatele.
Pokud někdo celý život
říkal ano, je mimořádně obtížné naučit se říkat ne. Pokud však nechce, aby byl
neustále využíván a pokud okolnosti takové rozhodnutí ospravedlňují, musí se
naučit říci ne. Když jim to dovolíte, psychičtí upíři budou stále víc pronikat
do vašeho každodenního života, až vám nezůstane vůbec žádné soukromí. Neodbytný
pocit, že se o ně musíte starat, vás nakonec připraví o chuť cokoliv podnikat.
Psychický upír si vždy
vybere člověka, který je relativně vyrovnaný a spokojený se svým životem - žije
ve šťastném manželství, je spokojen se svou prací, a nemá zvláštní problémy s
okolním světem - a začne ho vysávat. Samotný fakt, že si psychický upír vybere
jako oběť šťastného člověka ukazuje, že mu chybí vše, co má jeho oběť. Udělá co
může, aby vyvolal rozbroje a neshody mezi oběti a těmi, které má ráda.
Dávejte si proto velký
pozor na každého, kdo zjevně nemá žádné skutečné přátele a nic v životě ho
zvlášť nezajímá (kromě vás). Obvykle vám bude vykládat, že si své přátele
vybírá velmi pečlivě nebo že nenavazuje snadno přátelství, protože má vysoké
nároky. (K získání a udržení přátel musí být člověk ochoten dát také něco ze
sebe - což psychický upír nedokáže). Honem ale dodá, že vy splňujete všechny
jeho požadavky a jste mezi lidmi naprostou výjimkou. Vy jste jedním z mála,
kteří si zaslouží přátelství.
Abyste si nespletli
zoufalou lásku (což je hodně sobecká záležitost) s upírstvím, je třeba si
uvědomit propastný rozdíl mezi nimi. Jediný způsob, jak zjistit, jestli jste
vysáváni, je poměřit, co dáváte a co dostáváte.
Někdy se stane, že vás
obtěžují nároky, které na vás klade milovaná osoba, blízký přítel nebo dokonce
zaměstnavatel. Než ale někoho označíte za psychického upíra, je třeba si
položit otázku:
Co za to dostávám? Jestliže
váš partner, milenka nebo milenec trvá na tom, abyste mu často volal, ale vy na
oplátku vyžadujete, aby vám vysvětlil, co dělal v době, kdy nebyl s vámi,
musíte si uvědomit, že jde o kompromis. Nebo je-li váš přítel zvyklý obracet se
na vás o pomoc v nevhodnou chvíli, ale stejně tak vy počítáte s tím, že on bez
prodlení vyhoví vašim okamžitým potřebám, musíte to považovat za fair obchod.
Jestliže vás zaměstnavatel požádá, abyste udělali víc, než se od vás normálně
očekává, ale přehlédne vaši občasnou nedochvilnost nebo vám dá volno, když ho
potřebujete, nemáte samozřejmě žádný důvod si stěžovat a mít pocit, že vás
využívá.
Jestliže se ale na vás
neustále někdo obrací a očekává, že mu budete prokazovat laskavosti a v
případě, že vy něco potřebujete, má vždy neodkladné povinnosti, pak jste
vysáváni. Psychický upír vám často něco daruje, abyste měli pocit, že mu něco
dlužíte, a tím si vás připoutá. Rozdíl mezi vaším a jejich dáváním je ten, že
vy musíte zaplatit něčím nemateriálním. Chtějí, abyste vůči nim cítili závazek
a velice by je rozladilo, nebo dokonce rozzlobilo, kdybyste jim na oplátku
chtěli něco dát. Stručně řečeno, musíte jim prodat duši, a oni vám budou
neustále vaši povinnost vůči nim připomínat tím, že o ní nebudou mluvit.
Jste-li praví satanisté,
jediný způsob, jak jednat s psychickým upírem, je dělat hloupého a chovat se,
jako by byli skutečnými altruisty a nečekali, že se jim nějakým způsobem
odvděčíte. Dejte jim pořádnou lekci! Laskavě si vezměte, co vám nabízejí a
nahlas poděkujete, aby to všichni slyšeli, a odejděte! Tak můžete zvítězit. Co
na to můžou říct? Pokud není zbytí a očekává se, že jim jejich velkorysost
oplatíte (velice nepříjemná povinnost), řekněte ne-ale opět vlídně. Když ucítí,
že jim unikáte ze spárů, stanou se dvě věci: Zaprvé, budou se tvářit zdrceně a
doufat, že váš smysl pro povinnost a sympatie se vrátí. Pokud se tak nestane,
ukáží se v pravém světle, budou vzteklí a mstiví.
Když jste je dotlačili až
sem, můžete se VY tvářit ublíženě. Konec konců, neudělali jste nic špatného,
jen jste náhodou měli neodkladné povinnosti, zrovna když vás potřebovali, a
jelikož se nepředpokládalo, že za své dárky něco dostanou, není co řešit.
Psychický upír si nakonec uvědomí, že jeho metody byly odhaleny a nebude dále
naléhat. Nebude s vámi dát ztrácet čas, ale přeorientuje se na další, nic
netušící oběť.
Může se ale stát, že
psychický upír nepustí kořist tak snadno, ale udělá vše, aby vás mohl týrat. Má
spoustu času, protože jakmile byl jednou odmítnut, zapomene na vše ostatní
(nebo na to málo, co má) a veškerý čas věnuje přípravě pomsty, neboť je
přesvědčen, že na ni má právo. Z toho důvodu je nejlepší vyhnout se těmto lidem
od samého počátku. Jejich pochlebování a závislost vám může zpočátku lichotit,
jejich dárky mohou být lákavé, ale nakonec zjistíte, že za ně platíte mnohokrát
víc.
Neztrácejte čas s lidmi,
kteří vás nakonec zničí; místo toho se soustřeďte na ty, kteří si budou vážit
vaší zodpovědnosti vůči nim, a budou obdobnou zodpovědnost pociťovat vůči vám.
Pokud vy sami jste psychický upír - mějte se na pozoru! Dejte si pozor na
satanistu - je připraven prohnat vám se škodolibou radostí pověstný naostřený
kolík srdcem!